Chtěli byste si nakoupit, ale nevíte jak? Máte dotaz ke svému objednanému zboží? Něco nevyšlo podle vašich představ?
Podívejte se na nejčastější otázky, se kterými se u zákazníků setkáváme a třeba najdete odpověď. Pokud ne, obraťte se na náš e-mail info@arteddy.cz nebo telefon +420 608 411 736. Rádi vám poradíme.
Objednání zboží
Jak objednat zboží?
U každého produktu na e-shopu najdete vpravo zlaté tlačítko „Přidat do košíku“. Až si vyberete všechny kousky, kliknete na ikonu nákupní tašky vpravo nahoře. Zde si vyberete preferovanou dopravu a platbu, vyplníte osobní údaje a objednávku zašlete.
Něco nefunguje? Zavolejte nám na telefon +420 608 411 736, rádi vám poradíme.
Jak změnit údaje v objednávce?Zapomněli jste nám něco důležitého říct? Vypadlo vám blížící se dovolená, pracovní cesta nebo snad stěhování? Nepřidali jste slevový kód?
Ať už jste nám zapomněli říct cokoliv, můžete informace doplnit na e-mailu info@arteddy.cz. Pokud je vaše zpráva naléhavější a chcete mít jistotu, že se ji dozvíme co nejdříve, volejte na telefon +420 608 411 736.
Jak stornovat objednávku?Rozmysleli jste si objednávku? Dejte nám vědět co nejdříve na telefonu +420 608 411 736. V případě, že se nemůžete déle dovolat, využijte e-mail info@arteddy.cz.
Kde zjistit velikost zboží?
Přesné rozměry každého zboží najdete v tabulce pod daným produktem. Rozměry všech kufrů uvádíme včetně koleček, aby vám například nevznikly jakékoliv nepříjemnosti na letišti.
Odeslání zboží
Jak si můžu nechat zboží poslat?
Zboží vám rádi doručíme po celé České republice i na Slovensku. V České republice spolupracujeme s nejrozšířenější Českou poštu, která vám může balíček předat přímo do vašich rukou, nebo si balíček můžete vyzvednou na vybrané poště, případně v síti Balíkoven.
Další možností je vyzvednutí si balíčku ve vybrané Zásilkovně. Zásilkovnu také využíváme pro balíčky na Slovensko.
Můžu si někde zboží vyzvednout sám/sama?
Osobní vyzvednutí umožňuje jak Česká pošta, tak Zásilkovna. Pokud si chcete balíček vyzvednout sami skrze Českou poštu, zvolte v objednávce Balík Na poštu nebo Balík Do balíkovny.
Jste z Prostějova a chtěli byste si svou objednávku vyzvednout v našem velkoobchodě? Pak volejte na telefon +420 608 411 736. Po domluvě zde můžete balíček vyzvednou i uhradit hotově nebo platební kartou.
Co když zásilku nepřevezmu/nevyzvednu?
Pokud se k nám váš balíček vrátí zpátky, neprodleně vás kontaktujeme z telefonního čísla +420 608 411 736 a domluvíme se na opětovném zaslání. V případě, že se vám nedovoláme, vaše objednávka bude stornována.
Platba a slevy
Jak můžu zboží zaplatit?
Zboží můžete zaplatit dobírkou, platbou převodem nebo on-line platební kartou. Platbu převodem a on-line platbu kartou poskytujeme zcela zdarma. V případě dobírky si Česká pošta účtuje poplatek 40 Kč a Zásilkovna poplatek 15 Kč.
Můžu dobírku platit platební kartou?
Ano, Česká pošta i Zásilkovny akceptují platební karty. Pouze v případě výpadku na dané pobočce, se může stát, že budete muset sáhnout po hotovosti.
Kolik mám času na zaplacení bankovním převodem?
Na uhrazení platby pomocí bankovního převodu máte 2–3 dny. Pokud vaše platba nedorazí, kontaktujeme vás pomocí e-mailu, abychom si ověřili, zda jste nezapomněli a máte o objednávku stále zájem. V případě, že se nám neozvete zpět, ani platbu neprovedete, bude vaše objednávka stornována.
Co když se mi nepodaří zaplatit přes platební bránu (při online platbě kartou)?
V případě, že na vás při platbě přes platební bránu vyskočí hláška „Platba nebyla úspěšná“, poslali jsme vám automaticky e-mail s platebními pokyny pro bankovní převod. Postupujte tedy podle těchto pokynů.
Jak zadat slevový kód?Obdrželi jste slevový kód? Vyplňte unikátní slevový kód do příslušného pole v obsahu košíku. Sleva se vám okamžitě projeví.
Odeslali jste objednávku a na slevový kód zapomněli? Napište nám na e-mail info@arteddy.cz, případně volejte na telefon +420 608 411 736. Slevu mám uplatníme.
Reklamace, vrácení a výměna zboží
Jak reklamovat zboží?Máte pocit, že zboží není v pořádku? Nafoťte nám závadu a zašlete na e-mail info@arteddy.cz. Jakmile vaši reklamaci vyhodnotíme, poprosíme vás o zaslání vadného zboží včetně kopie faktury a dopisu s popisem vady a datem projevením se vady na adresu ARTEDDY EU s.r.o., Českobratrská 4307/6, 796 01 Prostějov.
Následně bude zboží, buď opraveno, vyměněno, nebo vám bude poskytnuta finanční náhrada.
Jaká je záruční doba?
Záruční doba veškerého zboží je 24 měsíců.
Jak vrátit zboží?
Dle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku máte právo do 14 dnů od převzetí zboží odstoupit od kupní smlouvy.
K vrácení zboží využijte tento [formulář vložit odkaz]. Vyplňte všechny potřebné informace a přiložte jej do balíčku s daným zbožím. Zásilku zašlete zpět na adresu ARTEDDY EU s.r.o., Českobratrská 4307/6, 796 01 Prostějov.
Peníze vám budou vráceny do 30 dnů od převzetí balíčku.
Jak vyměnit zboží?Ve výjimečných případech po předchozí telefonické (+420 608 411 736) nebo e-mailové domluvě (info@arteddy.cz) můžete zboží do 30 dnů od převzetí vyměnit. Samozřejmě musí být zboží zcela nepoškozené a nepoužívané.
Kam zboží zaslat zpět?
Zboží vždy zasílejte na adresu ARTEDDY EU s.r.o., Českobratrská 4307/6, 796 01 Prostějov.
Kdy a jak se vrátí platba za zboží při reklamaci nebo vrácení?
Platbu za vrácené či reklamované zboží posíláme zpět maximálně do 30 dnů, snažíme se však vše stihnout již do 3–4 pracovních dnů.
Peníze vždy vracíme stejným způsobem, jakým jste platili. Pokud tedy platíte platební kartou, posíláme peníze zpět na danou platební kartu.
Účet, oblíbené předměty a newsletter
Jak vytvořit účet?
Svůj vlastní účet si vytvoříte v sekci Můj účet (ikona vedle nákupního košíku) pomocí tlačítka Registrace. Zde vyplníte vaše kontaktní, fakturační a doručování údaje a zvolíte si unikátní heslo na přihlášení. Můžete se zde také přihlásit k odběru novinek, akcí a tipů na e-mail.
Jak změnit údaje v účtu?
Přestěhovali jste se? Změnili jméno? Všechny své údaje můžete libovolně měnit po přihlášení do sekce Můj účet v záložkách Editace údajů nebo Změna hesla.
Jak sledovat svou objednávku přes účet?
Na všechny své objednávky, ať už současné nebo dřívější, máte náhled v sekci Můj účet, v záložce Historie Objednávek. Informace od dopravce vám neprodleně po jejich obdržení přijdou na zadaný e-mail, případně i telefon.
Jak přidat a odebrat oblíbené zboží?
Našli jste si svého oblíbence, ale ještě si nejste jistí, zda si ho chcete koupit? Přidejte si ho do wishlistu. U každého produktu najdete ikonu drobného srdíčka s textem „Přidat do wishlistu“.
Zboží se vám tak bude hromadit v sekci Oblíbené produkty, kterou najdete v horní liště pod ikonou srdíčka. Jednotlivé kousky pak můžete jednoduše srovnávat a vybrat ten nejlepší.
Jak začnu odebírat newsletter?
Rádi byste dostávali na e-mail informace o novinkách, akcích a užitečné tipy? Přihlaste se k odběru našeho newsletteru. Využít můžete tlačítko v zápatí, kde jednoduše pouze přidáte svůj e-mail. Přihlásit se také můžete přímo při objednávce zboží.
Jak se odhlásit z odběru newsletteru?V každém newsletteru najdete možnost odhlásit se z odběru newsletteru. Pokud tuto možnost nevidíte, napište nám na e-mail info@arteddy.cz a my vás odhlásíme.
Velkoobchod
Jak zakoupit zboží z velkoobchodu?
Chcete nakupovat za velkoobchodní ceny? Proveďte v osobní sekci registraci a nezapomeňte zadat své IČ a DIČ. Vaše údaje si ověříme, následně vám v systému zavedeme přístup do velkoobchodních cen a pošleme potvrzující e-mail. Nevidíte žádnou změnu? Zkuste se odhlásit a přihlásit.
Další možností je domluvit se telefonicky (+420 608 411 736) na osobní schůzce přímo v našem skladě ARTEDDY EU s.r.o., Českobratrská 4307/6, 796 01 Prostějov.